2015. január 1., csütörtök

BUÉK!!! Maracujás marcipános bonbon egy kis pezsgővel




Boldog Új Évet Kívánok minden kedves olvasómnak! Szilveszterre egy rendkívül egyszerű, de annál nagyszerűbb bonbont készítettem el, stílusosan a díszítést is az alkalomhoz igazítottam. Készítettem még egy csokoládé malackát is, remélem kitúrja az új évben a szerencsémet!

Hozzávalók (18 db-hoz):


- 280 g fehércsokoládé

- 70 g maracuja püré
- 120 g jó minőségű vagy házi marcipán
- 2-3 ek pezsgő

Elkészítés:

1. Először a tölteléket készítem el. Ehhez a marcipánt lereszelem, és kissé összemelegítem mikróban a maracuja pürével, botmixerrel homogén állagúra keverem. Végül hozzáadom a pezsgőt is. A tölteléket szobahőmérsékletűre hűtöm és habzsákba kanalazom.
2. A transzferfóliát méretre vágom és a mágnesen formába illesztem.
3. A csokoládét temperálom és kiöntöm vele a bonbonformát. A formát hűtőbe teszem, amíg a csoki megszilárdul.
4. A tölteléket beleadagolom a mélyedésekbe, hagyok helyet a lezáráshoz is. Pár percig hűtöm a formát, amíg a töltelék megbőrösödik.
5. A maradék csokoládét újratemperálom és lezárom vele a bonbonokat. Pár perc hűtés után kifordítom a kész bonbonokat a formából.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...